woensdag 28 maart 2012

Holland - Belgie | Mama's online?

Ik werd door een mede-naai-mama op deze! mooie tutorial over naaien met tricot en boordstof gewezen. Precies wat ik nodig had en hop, ik was over de drempel heen die ik mijzelf had opgeworpen. De eerste rokjes hebben het licht gezien! (later meer hierover)

Onverwachts raakte ik verdwaald in de wereld van de bloggende Belgische naaimama's. Wat valt daar veel te lezen en te beleven! Zelf kleding naaien is bij onze zuiderburen hip en actueel zo te zien. En de mama's zelf lijken ook al zo leuk :) En ze hebben zelfs bijeenkomsten en communities met klinkende namen. Een kleine selectie van leuke blogs staat inmiddels hier in de kant, lees maar eens mee!


Mijn vraag is: kunnen wij (in Nederland) dat ook zo?

1 opmerking:

  1. Tuurlijk kunnen jullie dat ook! En dat van die tricot biais, ik ben er nog nooit tegen gekomen. Morgen bezoek ik de fourniturenwinkel, ik vraag er eens naar!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...