maandag 18 juni 2012

RoodRozePaars

Dit zat er in het pakketje. Ze koos rood velours met roze boordjes onderaan:
 
 
Een paarse tailleband, met koord:

Ik maakte de broek ruim, voor de zekerheid. Omdat ik toen bang was dat hij te ruim was, maakte ik hem ook maar te lang. Dan kon ze er nog wat in groeien. 

In de hoop dat hij nu toch ook al goed zou passen naaide ik ter hoogte van de knieën een iets uitgerekt stukje elastiek langs de binnennaad. Hierdoor rimpelt de broek iets, met een beetje "baggy" effect. Dat elastiek haal je er makkelijk uit als de broek te kort zou worden, en dat levert dan zo'n 2 cm extra lengte op.

Je kunt bij haar zien hoe de broek ontvangen werd. En dat hij inderdaad nog wat groot is, tja. Beter groot dan klein, toch?

3 opmerkingen:

  1. Hij is PRACHTIG!!!! En mijn meiske is er superblij mee!!!! Nogmaals heel erg bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Leuke kleur-combi, daar houd ik wel van! :) Enneh waar heb jij die mooie labels vandaan? Heb je er nou ook eentje bij het pijpje gedaan of is dat een ander stuk lint?
    Ik heb zelf ook geweven labels, maar die zijn smal en geen leuk plaatje erbij (had ik ook nog geen logo). Dus prima om ergens in te naaien, maar vind zo'n labeltje aan de buitenkant ook altijd erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kijk hier: Labels | leuk en voordelig ;). Ze zijn geprint, dus even afwachten of ze het houden in de was...

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...