woensdag 8 augustus 2012

Volgers...

Er zijn vele manieren om een blog te volgen.

Door er gewoon regelmatig langs te surfen natuurlijk, misschien niet de meest efficiënte manier. Via e-mail; je krijgt dan een mailbericht na elke nieuwe post. Door het blogadres op te nemen in je RSS-lezer. Of door als je zelf een blog hebt, de blogs die je wilt volgen op je eigen blog te zetten, zoals hier bij mij te zien in de linker zijbalk onder "meelezen met".

Je kunt ook nog "lid" worden van een blog. Dat wordt vooral gebruikt door andere bloggers, je kunt dan namelijk in een leeslijst bij je eigen bloggerprofiel alle nieuwe berichten zien van de blogs die je volgt.

Ik vernam dat mensen de volgen-optie in de bloggerbalk bovenaan niet konden vinden, daarom vanaf vandaag dus ook bij mij de (lelijke) blauwe knop met "neem deel aan deze site":


Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens een Give Away doe, het aantal bezoeken stijgt namelijk gestaag en nadert weer een mooi rond getal :) Of misschien doe ik wel een Give Away als het aantal volgers - op welke manier dan ook - een mooi rond getal bereikt. En ik moet ook nog even op broeden op wat het wordt, suggesties zijn welkom. 

Word dus vooral lid, dan mis je het niet!

2 opmerkingen:

  1. Leuke creatieve blog heb je hoor! Ik heb hem toegevoegd aan mijn reader :) Ik heb toevallig net gisteren een facebook pagina gemaakt. Eigenlijk gewoon om te kijken hoe het allemaal werkt. Veel vrienden zijn nu aangehaakt, maar ik voel me ook bezwaard om ze nu lastig te vallen met mijn 'spam'. Het leukst is toch wel als onbekenden met dezelfde interesses je volgen..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te weten! Idd, vrijwillige, onbekende of bekende, volgers zijn het leukst ;) Zo weet je dus niet wie er allemaal meelezen, blijkt maar weer, je kent maar een klein deeltje van je echte "volgers" geloof ik :) (Volgers, MAAK JE EENS BEKEND! ;) )

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...