zondag 17 februari 2013

Weekendoutfit | Recykleren

Outfit op model

Het meisje is in haar nieuwe outfit onderweg naar opa en oma!

Broek

Ik maakte het broekje op de groei na van een favoriete legging in stretch-rib die bijna te klein is. Als je een patroon van merkkleding natekent, zie je wel dat er goed over is nagedacht, de vorm is echt niet rechttoe rechtaan. De lockstiksels zijn in lichtblauw, dus die mogen gezien worden :). Ik stikte met plezier weer eens labels in het broekje.

Shirt

Het shirtje is een recykleerprojectje uit een damestop die ik kocht bij de kringloop, puur voor het stofje met de vrolijke strepen:

Recykleren

Ik knipte eerst het onderste deel los. Ik behield een van de zijnaden, daardoor loopt het shirtjeook iets uit naar onder. Ik behield ook de onderste zoom en de zomen van de mouwen, zo was mijn projectje heel snel klaar, fijn. Door de raglanmouwen kon ik de strepen door laten lopen van de panden naar de mouwen.

Outfit

Stof van het broekje is van hier, mooie stof voor goede prijzen. Maar deze mooie, wat lichtere paars is nu op :)

Slik: ze wordt zo groot als ik zo naar de foto's kijk terwijl ze met papa in de auto wegsjeest van hier...

Collage weekendoutfit

6 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...