vrijdag 5 april 2013

Hoofddoek + romper wordt | Recykleren

Zomerjurkje

Zomerjurkje!

De hoofddoek bracht ik mee uit Suriname, waar ik hem gebruikte om mijn haren te beschermen tegen het stof op de boswegen. Daarna deed hij thuis dienst als anti-verf-hoofddoek tijdens onze verbouwing (en als je goed kijkt zie je daar nog wel wat van...). Toen belandde hij via veel omwegen in de lapjeskast. De romper was er eentje waar ik lastig afscheid van kon nemen, te schattig! En weinig gedragen, want wij zijn meer van de lange mouwen, en bij hitte iets nog luchtigers dan een romper.

Hoofddoek + romper wordt

Toen bleken de kleuren exact overeen te komen: rood, roze en blauw. Samen met dit rokjespatroon en een taille-/heupband werd het een jurkje. Het zijn niet helemaal "onze kleuren", maar het staat wel schattig vind ik. Over haar kleren nu al uitstekend draagbaar :), en straks tijdens ons weekje vakantie hopelijk ook geschikt voor met alleen een luier. En zo hoeft het meisje niet te treuren als deze twee rokjes binnenkort het huis weer verlaten.

Collage

O ja, van de mama mocht ik een heerlijke foto-op-model plaatsen van het jongetje in de retro-body! Kijk snel hier.

5 opmerkingen:

  1. leuk geworden! hopelijk inderdaad is het snel warm genoeg voor dit jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahah kijk ze rennen met dr jurk over dr winterkleding!
    leuk hoor! en wat staat dat jongetje die stoere romper mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig, model in volle actie, ze heeft er echt plezier in he, al die leuke kleertjes! En wat goed om m aan de romper te maken: zakt ie niet af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurencombinatie en weer iets gerecykleerd!
    Zal nog mooier zijn als ze er geen legging en longsleeve onderaan moet doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...