dinsdag 16 juli 2013

Textielverf

Detail

Ik voel weer wat flow, gelukkig. Dus heb ik ook weer wat vaker iets te melden hier.

Ik had zin iets nieuws uit te proberen en kocht textielverf. Zo zag dat eruit toen ik van start ging: een oud rompertje met een plastic zak erin,een bordje met wat huishoudfolie erom, verf,  kwastjes, water, en natuurlijk iets lekkers om erbij te drinken.

Klaar voor de start

Ik begon met de gewone verf, aangebracht met een kwastje.

Bloem achtergrond af

Ik kocht ook een verfstift, zeegroen met metallic, en een gouden met glitters. Daarmee bracht ik nog wat accenten aan, zowel dikke lijntjes, als erg verdund, over de gewone verf heen. Ik mengde ook al een klein beetje groen door de blauwe kleur van de bloemblaadjes, om heel licht kleurverschil te krijgen tussen de voorste en de achterliggende blaadjes.

Bloem voorgrond af

Ik ben er wel blij mee! Voilá, een fleurig t-shirt erbij - nog wel even de zoom afwerken.

Gek doen

Boos

Kijken

Rare meid

Het broekje maakte ik al eerder, ♥ de witte ribstof, zeker bij een zomers gekleurd kindje.

10 opmerkingen:

  1. He, wat leuk, en mooi ook! Wat een bofkontje, die kleine meid, ze geniet er zelf ook enorm van he, zo'n mooi T-shirt en broekje! Toch zeker wel eerst met dunne lijntjes t patroontje van de bloem getekend? Echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, gewoon zomaar uit de losse pols geverfd natuurlijk :)

      Verwijderen
  2. Wat een hoop creabea weer de laatste tijd.
    Ik vind vooral al je klusblogjes erg leuk. Super dat je dat allemaal zelf doet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, en leuk om te horen! Ik vraag me wel eens af wie het interesseert naast mijzelf ;) En de vele lezers die googlen op de klustermen natuurlijk!

      Verwijderen
  3. erg gaaf! Mooi gemaakt. Patroon voor het zandbak-dak-pvc-buizen-stelsel volgt nog ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan wel eens tot een vergissing leiden.
    Ben je geconcentreerd bezig....doop je je kwast in je koffie/thee glas ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik geloof inderdaad dat me dat al wel eens is overkomen, met paaseieren schilderen geloof ik.

      Verwijderen
  5. Tof shirt geworden! Ik zou dat niet zomaar uit de losse pols kunnen tekenen, knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...