zaterdag 25 januari 2014

Vakantieknutsels 2

Bambi

In de kerstvakantie deed ik met het meisje een rondje textielverven.

Zo stempelde ik Bambi op de wit met groene kringloopdoek: ik kleurde de stempel die ik van haar won met een kwastje oranje met een paar stippen bruin.

Bambi met verf

Het meisje kleurde met textielstiften, ik plakte de stof daarvoor met schilderstape op de tafel.

Stiften

We maakten ook bloemetjes. De lichtgele dikke verf is glitter-goudverf en de andere is "bubbelverf", die wordt dik bij verhitten.

Blommen

Deze stuurde ik aan Susan, nog een laat bedankje voor het winnen van de give away. Je zag de lap hier al voorbijkomen.

Gestempeld

Onze verzameling textielverf:

Verf

Stiften van hier, verf en verfpennen van hier.

4 opmerkingen:

  1. Gezellig! Samen knutselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk, krijg er ook zin in, wordt wel september vrees ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beide dingen zijn zo leuk om samen te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh menn ik lig enorm achter met bijlezen van jouw blog, wow wat ben je weer enorm productief geweest! Zie by the way nu pas ook jouw reactie op mijn blogpost...tegenwoordig krijg ik niet meer van alle reacties een mailtje en vooral bij oudere blogposten is dat vervelend...die reacties mis ik dan in feite. Hoop dat jij deze wel gewoon in je mail krijgt ;).
    Komt wel goed hoor met het nieuwe projectje dat je me toestuurde ;). Nogmaals bedankt! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...