woensdag 4 februari 2015

Met de post...

Ik won de geweldige give away van retro lapjes van Janina, van Elke dag zaterdag. Het ontbrak me nog aan een moment om ze even te bloggen.

Retro lapjes gewonnen

De laatste maanden valt mijn werk me wat zwaarder, het is zo druk! Ik leef een beetje toe naar het einde van dit project, over een paar weken. Al is het ook ontzettend leuk. Maar ik heb zoveel andere plannen en ideeën, en een nieuw project - als dat komt natuurlijk - geeft ook altijd weer nieuwe energie.

Ook in de bus kreeg ik twee toffe sjaals van Sylvia van Zaanse zolder. Ze kan haken als de beste en doet dat ook op bestelling! De paarse en een zusje van de gestreepte zag ik hier.

IMG_5951

Ik won trouwens nog een give away, ik was weer eens een bofkont. Maar helaas, kreeg ik dit mooie stofje nooit in de bus :(... Als iemand een postbode ziet met koolmezen op zijn shirt? 

4 opmerkingen:

  1. He wat jammer dat je de mezen neem kreeg! Weet je al wat je gaat maken van de andere stapel?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lieve leuke lapjes! Spannend wat er van gemaakt wordt... en mooie sjaals ook!
    Heb nog geen gevederde postbode gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha terecht ga je kwijlen van de aanblik op mijn kringloopvangst maar jij hebt ook geweldige stofjes gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow echt perfect op zijn plek gekomen die retro stofjes van Janina en wat leuk dat je bij Syl op bestelling iets liet maken! Mooii! Zo nu hoop ik toch dat ik dan ook echt bij gelezen ben. Was al heel lang niet meer geweest. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...