dinsdag 5 mei 2015

April Anders Maand, terugblik!

April Anders overzicht

Zo ergens vlak voor de meivakantie van het meisje was het af. Mijn April Anders Maand. Nou ja, ik zat het hele weekend nog op de bank met naald en draad voor de afwerking van het roze jasje. En toen natuurlijk nog fotograferen en bloggen. Vlak voor het einde van de maand zag u het laatste product.

April Anders overzicht 2

Al met al ben ik heel tevreden! Ik heb er een set kleren bij die ik anders nooit gemaakt zou hebben. En ik had deze stok achter de deur dus echt nodig, zo'n challenge zou toch niet sterker zijn dan ikzelf zeker!

Maar soms kostte het heel wat moeite om aan de slag te gaan. Ideeën genoeg maar de drempel waar ik overheen moest om ze uit te voeren was toch vaak hoog.

Waarom is dat toch? Omdat het makkelijker is om de bekende weg te gaan? Omdat het eng is in dat ene stofje te knippen voordat je zeker weet dat het goed is en ik meestal te lui ben een proefje te maken? Omdat het sowieso energie kost om iets uit te denken, uit te werken en uit te voeren? Allemaal waar denk ik, maar specifiek tijdens deze challenge ging het toch om het "anderse", het onbekende, het vernieuwende. Voor mij dan hè.

April Anders overzicht 3

Ik heb dus de afgelopen maand mijn grenzen behoorlijk verlegd en ben daar blij mee! Wie volgt?!

Gele shirt
Kanten topje
Lange rok
Kokerrok
Roze jasje

PS ik doe ondertussen mee aan Me-Made-May, kom je kijken op facebook?

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het zo gaaf wat je deze maand hebt gedaan, 5 kledingstukken is een prestatie op zich en dan ook nog van het gebaande pad. En misschien nog wel belangrijkst: hele toffe kledingstukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hier maar 1 antwoord op: APPLAUS!!
    Wat zul je er een lekker tevreden gevoel over hebben!! (Of kriebelt er al weer wat??)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een hele mooie set geworden! Mei is erg druk qua naaien, heb veel dingen op de planning, maar mijn gebrek aan goede kledingstukken geeft mij wel zin in zoiets.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...