zondag 11 november 2012

Pofharemjogging | broek voor lieve kindjes


Met een beetje improvisatie bewerkte ik een patroon tot dit broekje.


Een soort kruising van een joggingbroek met een pofbroek/harembroek. De lol zit hem in de details, een stopper en vrolijk rammelende kralen aan het elastiek in de taille:


Boordjes met een extra elastiekje erin om te zorgen dat de pof niet over de voetjes heen zakt:


Helaas streek ik de zilveren sterretjes op de eerste versie van de broek, die (weer) veel te groot was uitgevallen, en dat ondanks een pasbeurt halverwege... Het juiste broekje, rechts, moet het dus nog even zonder applicatie doen.


Stof: een lap van de kringloop, een soort joggingstof.
Boordjes: een oud vestje van mama
Accessoires: van hier

8 opmerkingen:

  1. Lief!!! Wat staat t model er zoet bij! En die grote past gewoon over een jaartje of zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig hoor! Had ook nog een laag kruis verwacht door het woordje harem :-) En dat je weer een tegrote hebt gemaakt eerst, te gek!!! XXC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, mijn kind groeit gewoon niet in de breedte denk ik ;) Dat harem- slaat eigenlijk meer op zoals we "vroeger" harembroeken hadden, met een wijde pof van onderen... Ik zal de titel wel even aanvullen met pof denk ik.

      Verwijderen
  3. Oh wat een mooi broekje! En toffe foto's! Seg, ik zie nu pas dat ik jou eigenlijk nog helemaal niet volgde. Bij deze ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn van die leuke broekjes op die leeftijd. Ze heeft er veel speelplezier ervan:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooo hoe schattig!!!Man, man wat maak je mooie dingen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...