dinsdag 27 november 2012

iPad hoes | Mooi geel is niet lelijk

kl IMG_0264


kl IMG_0266

kl IMG_0267

Met een extra gevoerd etuitje, dat ik maakte volgens deze tutorial. Het lijkt tovenarij, maar je kunt zo een gevoerd tasje maken met verschoven rits (hier vond ik zelf ook al een manier voor uit) zonder te tornen ;)

kl IMG_0268

Het was een kadootje, passend bij haar prachtige leren tas. En iPad 1234 of 5, geen idee maar gelukkig past hij precies :)

Okergele velours en ritsen van de markt
Witte batik van hier

12 opmerkingen:

  1. Goed gelukt. Staat ook nog op mijn lijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan zeg! Ik vind de kleur zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt hoor! Ik vind dat voeringstofje trouwens ook wel erg leuk, dit gaat op mijn totolijstje...ik heb een tablet en die zit nu in een heel saai foam-achtig zwart hoesje, zoiets is véél leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha...ik zie nu dat ik toTolijstje heb ingetypt...bedoel natuurlijk toDolijstje...waar het hart vol van is:-))

      Verwijderen
    2. Doe je mee aan de toto? (bestaat dat nog?) :D

      Verwijderen
    3. ik weet eigenlijk niet of dat nog wel bestaat, maar zou het wel graag winnen..hahaha

      Verwijderen
  4. Mooi!! Dat stofje aan de binnekant ben ik weg van heel leuk! XXC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met plezier!

Let op: door de vele spamreacties die ik kreeg heb ik mijn oudere blogjes beschermd. Reacties daarop worden niet direct geplaatst maar pas als ik ze goedkeur. Als je reactie nooit wordt geplaatst, schroom niet en mail me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...